Cílem UX je dosáhnout spokojenosti uživatele. Jeho součástí z oblasti grafiky je pak uživatelské rozhraní (User Interface, neboli UI), jehož úkolem je umožnit uživateli intuitivně ovládat program nebo webovou aplikaci.
GNOSUS Návrh a zpracování UI serverové aplikace pro společnost BISNODE. design: Robin Martenek |
|
OnceTIP Návrh a zpracování GUI aplikace pro smartphony OnceTIP, běžící jak pod iOS tak Androidem. Cílem aplikace je plánování bez datumů, tedy tzv. cílové plánování. design: Robin Martenek |
|
Preventor Aktualizace GUI aplikace Preventor pro společnost Soliditet. Nový vzhled, který musel respektovat přesné rozmístění a velikost původních prvků, je ve výsledku decentnější a přehlednější. design: Robin Martenek |
|
Systém sledování vazeb v8.0 (Creditinfo Solutions) Návrh GUI neznamená jen nakreslit spoustu ikonek, ale i porozumět podstatě nabízeného produktu a uzpůsobit jej specifickým požadavkům nejen klienta, ale i uživatelů. Po dvouměsíční přípravě kompletně nového vzhledu a rozšíření funkcionality SSV nastoupilo dlouhé programovaní. Nyní je ale výsledek hotov. design: Robin Martenek |
|
Redesign aplikací společnosti Creditinfo Ukázka prvků redesignu uživatelských prvků GUI aplikací společnosti Creditinfo. autor: Robin Martenek |
|
GUI pro jukebox Modernizovat grafické uživatelské rozhranní (GUI) jukeboxů. Zároveň dát prostředí nějaké téma. Výsledkem je "sci-fi" vzhled v několika barevných variantách. autor: Robin Martenek |